Na czas realizacji zamówienia składa się kilka czynników, m.in.: dostępność produktu, forma płatności oraz czas dostawy przez firmę kurierską.
Dostępność produktów:
brak towaru – brak produktów na magazynie
na wyczerpaniu – produkty znajdują się magazynie w małej ilości i są wysyłane zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności
średnia ilość – produkty znajdują się magazynie w średniej ilości i są wysyłane zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności
duża ilość – produkty znajdują się magazynie w dużej ilości i są wysyłane zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności
spodziewana dostawa – dostawa w drodze
na zamówienie – produkty, których nie posiadamy w naszym magazynie, ale mogą zostać sprowadzone na życzenie Klienta. W celu uzyskania informacji o terminie dostawy poprosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie
wycofany – produkt nie będzie już dostępny, zazwyczaj powodem jest wycofanie z produkcji – EOL (End of Life)
Forma płatności:
pobranie – jeśli produkt jest na magazynie wyślemy go od razu
przedpłata na konto – czas zależy od sesji w bankach – zazwyczaj 1-2 dni robocze
płatność online – jeśli produkt jest na magazynie wyślemy go od razu
Czas dostawy:
kurier DPD/DHL – 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki
paczkomaty Inpost – 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki
Poczta Polska (paczka pocztowa / priorytet) – 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
UWAGA!
Przewidywane czasy dostaw nie stanowią gwarantowanych terminów doręczenia.